6.1.18

2017'de Ahmet Aşkın - Kişisel Blog


2017 Yılı Blog İstatistikleri

2017 Yılı içerisinde, kişisel bloğumdaki bir takım  istatistiki bilgilerden bahsetmek istiyorum... Normal şartlarda istatistiklerle ve sayılarla aram pek iyi değildir... Matematiği ise sadece para sayarken seviyorum... Konu istatistik olunca içerikte bolca sayı ve linklerle karşılaşabilirsiniz...

Site haritasını incelediğimde ilk kişisel blog yazımı Ağustos 2013 tarihinde "Yanıldığıma sevindim" başlığıyla yayınlamışım... Bir Defterin Söyledikleri başlıklı yazımla da 2017 yılını noktaladım...

En fazla Okunan Sayfa, 1705 okunma sayısına ulaşan Hakkımda sayfası oldu....

3116 görüntülenme sayısı ile 2017'de en fazla okunan Tolstoy Cevaplıyor; Müzik Ruhun Gıdası mı? başlıklı yazım olurken, en az okunan yazım ise sadece 14 okunma sayısıyla, Mümin Sekman'dan alıntıladığım Kaybedenlerin Nedeni başlıklı içerik oldu...

Aralık ayındaki sayfa görüntüleme sayısı 25.425  olurken Şimdiye kadarki toplam sayfa görüntüleme sayısı 227.774 rakamına ulaştı.

Tamamı 2017 yılına ait olmak üzere toplamda 116 kıymetli yorum aldım...

Kişisel Bloğum 2017 yılında toplamda  8,546  tıklama oranına ulaştı.

Kişisel Bloğumda paylaştığım içerik sayısı toplamda 391 oldu...

2017 yılının sonlarına doğru logo değişikliğine gittim... Çay rengi sıcaklığındaki yeni logo için spaksu.com kişisel blog sahibi Safa Paksu'ya çok teşekkür ediyorum...


Özetle 

Kişisel Blog yayıncılığı anlamında verimli bir yılı geride bıraktığımı söyleyebilirim. Yeterli ilgiyi göstererek 97 orjinal içerik girmişim. Bu yazıyı yazdığım tarih itibariyle, google'de kişisel blog anahtar kelime sıralamasında ilk 100 blog içerisindeyim... Reklam gelirleri anlamında yeterli çalışmayı ve reklam yerleşimlerini yapmadığım için verimli bir yıl olmadı. Hedefsiz bir yelkenliye hiç bir rüzgar yardım etmez...  Sanırım en büyük noksanlığım plansız ve hedefsiz bir blog yayıncılığı yapıyor olmam... 2018 yılı için de yapılacaklar listesi oluşturmuş değilim... 2017 yılındaki çalışmalarım doğrultusunda bir kaç küçük farklılıkla, hobisel bir hazla yoluma devam etmeyi istiyorum...

Teşekkür

Kişisel Blog verilerinden oluşan bu istatistik yazısı için bana ilham olan Semih Keçecioğlu'na  teşekkür ediyorum

Blog İstatistiklerini Merak Ettiğim Kişisel Bloglar (Mim)


https://iyiolsun.blogspot.com.tr/
İyi Olsun...

Suskumru.com

Mim etkinliğine katılmak isteyen tüm dostlarım devetlidir...
Sağlıcakla Kalın...
  1. Güzel bir içerik olmuş. Bence bu mim bile olabilir.
    Istatistiklerinize de maşallah diyorum. Allah verileri ve verimliliğinizi daha da bol eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha iyininin de iyisi sizlerin olsun inşallah... güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum... mim önerinizi de değerlendirip sizi mimleyerek istatistiklerinizi yazmanızı rica edeceğim... sağlıcakla kalın...

      Sil
    2. Bu öneriyi yaparken kendim için mim olacağını hiç düşünmemiştim (: teşekkür ederim. En kısa zamanda yapacağım inşallah (:

      Sil
  2. Ağabey, bayağı verimli bir yıl olmuş. Umarım daha da verimli zamanlarda konuşuruz bunları. Mimi üzerime alıyorum bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum mustafa... inşallah hep birlikte daha da keyif alarak verimli oluruz... mim'in hayırlı olsun şimdiden...

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibiniz, yorumunuz ve güzel dileklerinizin için teşekkür ediyorum serdar bey... Sizin gibi faydalı içerikler üretip insanlara bir parça yardımım dokunursa ne mutlu bana... Hep birlikte daha güzel blog yayınlarında görüşmek dileğimle...

      Sil
  4. "Sayfa görüntülenme" ile "tıklanma" farklı şeyler sanırım; öyle mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Recep bey farklı... Tıklama adsense reklam tıklamaları, sayfa görüntülenme ise içerik harici sayfalar var örneğin hakkımda, iletişim sayfası vb...

      Sil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.