9.3.18

Hazin Bir Aşk Hikayesi

kişisel blog

Derdimi Kimlere Desem

Derdimi kimlere desem, başım alıp nere gitsem şarkısını dinlemek için karşı konulmaz bir istek duydum... Derinlerden gelen bu isterik sesi bastırmalıydım...   Vakit kaybetmeden youtubeyi açıp arama kutusuna "derdimi kimlere desem" yazarak aramaya başladım... Listelenen sonuçların en başında, İbrahim Tatlıses'in klibi yer alıyordu ancak ben mahut bir sesten dinlemek istemedim... Aşağılara inince, bu şarkının İbrahim Tatlıses'ten önce seslendirilmiş olabiliceğini düşündüren Sevim Tanürek'in  videosunu gördüm ve açtım...

Sevim Tanürek

Biraz eskiye merakım var... Hırpani olan görüntüler, müzikler ve sesler bana sıcak  geliyor... "Hem eskiyecek olan her şeye yeni denir." Sevim Tanürek şarkıyı sakin bir ses tonuyla icra etmiş... Enstrumanlar ve solistin sesi dönemin mistik havasını yansıtıyor... Bende,  konuyu bir çırpıda anlatabilme  kaabiliyeti eksik olacak ki hala sadede gelemedim... :)

Yorumlar Önemli

Şarkıyı dinlerken bir yandan da yorumları okumaya başladım... İçimi sızlatan  yorumların birinde şöyle yazıyor;

Bu şarkı Sami Hazinses tarafndan yeşilçamın sultanı Fatma Girik'e yazılmıştır. Sami Hazinses Fatma Girike aşık mış. karşılık bulamamış...

Hazin Hazin Ağlar Gönül

Bu hikayenin doğruluğunu ispata ihtiyaç duymuyorum... Hikayenin bana verdiği hazinliği daha çok önemsiyorum... Sami Hazinses'in özgüvenine ve duygularını hallice anlatabilme kabiliyetine alkış tutarken aşkına karşılık bulamayışına üzülüyorum... Sempatik olduğu kadar duygusal bir insanmış ki gönül lisanına tercüman olan sözleri neşretmeyi başarmış... Allah rahmetiyle mumamele etsin inşallah...

Uzattım

Aslında kısa bir şeyler yazıp sadece video'yu ve Sami Hazinses'le ilgili yorumu paylaşmak istemiştim ama uzattım yine... İyi dinlemeler... Sağlıcakla kalınız...


kişisel blog,takip et
  1. Sayenizde haberdâr oldum şarkıdan ve arkasındaki öyküden. Çok güzelmiş şarkı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ibrahim tatlıses'ten dinlemeye aşinayız... şarkıyı bu kadar güzel yapan hikayesi olsa gerek... içtenlik var... yorumunuz için teşekkür ediyorum Recep bey..

      Sil
  2. Dinleyince nerdeeee o eski aşklar nerdeeeee o eski aşiklar dedirtti...
    Herseyin saman alevi gibi birden baslayip birden sondugu gunumuzde duygularda anlik oldu sanki.
    Taş plak olsada bir daha bir daha dinlesek dedim gozumun onunde köşkundeki balkonundan adalar manzarasi seyredip ahsap sallanan sandalyesinde elindeki yelpazesini nazli nazli sallarken uzaklara dalmis uzun kirpiklerini mahzun bakislarini onunde dalgalanan denizin mavi sularina sabitlemis gonlu mahzun bir naif hanimefendi canlandirdi gozumde :)
    Cokmu hayalperestim nedir dinlerken birde senaryosu gozumde canlaniyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurgunuzu beğendim... :) Hayalperestlikten ziyade melankoliyi seviyorsunuz benim gibi... sevgiler...

      Sil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.