18.4.18

Nisan Ayı - Aylık Fotoğraf Galerisi, Meyve Çiçekleri

Yeter ki sen cemre getir, toprak benim.

Içime ürpertiler doğuyor. Betonlar gibi soguk ve cemresiz kalmak, ne hazin bir durum. Ben bu duruma düşmek istemiyorum. Anam! Dışarda hüküm Süren bahardan, kına kokulu, mübârek ellerinle cemre topla bana. Fazilet tohumları avucumda patlamaya sabırsız beklemede. Yeter ki sen cemre getir, toprak benim. Beton duvarlar girdi koluma ve demir kelepçeler bileklerime... Önüme karanlık gerildi, seçemiyorum. Yeter ki doğruya giden yolda bir fener tut, yada, işaret parmağınla ufuğu göster. Işık, benim içimde çığ çığ büyüyen imânımdır. Bedeninde ve beyninde meydana gelen bu hareketsizlik, bu durgunluk, ifade vermeye, veya avukatıyla görüşmeye çıkışları haricinde hemen hemen hiç bozulmadı. Bir hafta kadar sürdü bu. Sonra, biri geldi koğuşuna. Can simidi gibi geldi. Suçu suçsuzluk olan pırıl pırıl bir gençti bu. Onun gelişi Ferit’i kabuğundan çıkardı, birazcık da olsa canlanmasına sebep oldu. Namazlarını birlikte kılıp, birlikte kitaplar okudular. uzun uzun Sohbetler ettiler. Ferit'in, takl'd-i imandan, tahkik-i imana geçişine büyük faydaları dokundu bu dostluğun. Arkadaşı: -Hakiki hürriyeti Allah'a kullukta bulan insanın hürriyetini hiçbir zindan, ne kısıtlayabilir, ne elinden alabilir, sözünü mütemadiyen tekrarlayarak teselli ediyordu Ferit'i. | Ayrılık Benimle Kaldı | Mecbure İnal
















Her hakkı mahfuzdur... Görseller izinsiz kopyalanamaz çoğaltılamaz...
[full-width]
  1. görseller harika , emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim... yorumunuz için ben teşekkür ediyorum...

      Sil
  2. Fevkalade bir yazı ve harikulade resimler.. Eyvallah efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz içi çok teşekkür ediyorum Nizamettin bey...

      Sil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.